Bir İyilik Hareketi; Faili Meçhul Kıyak

23 Haziran 2016 Perşembe


 Ayşe Arman'ı severek takip ederim, 'Faili Meçhul Kıyak' hareketini de onun Tunç Kılınç ile yaptığı söyleşisinden sonra keşfettim. 

İlk başta bana 'Askıda Kahve' ve 'İhtiyacın Yoksa As, İhtiyacın Varsa Al' projelerini anımsatsa da bu kıyak hareketi de oldukça sevdim diyebilirim. :) Hatta hemen Tunç Kılınç'ın fikir atölyesine giriş yapıp, kendi kartlarımı çıkarttım. 
Nasıl bir kıyak hareket ki bu kart mart, hayırdır? Evet, bu kıyak hareketi gerçekleştirdikten sonra ardınızda bir kart bırakıyorsunuz. Tek dileğiniz bıraktığınız kartın daha çok insana ulaşması, "Sende bi' kıyak yap" diye resmen iyiliğe teşvik ediyorsunuz! Dileğimiz Faili Meçhul Kıyak hareketinin yayılmasıdır efendim.
 Bende "Acaba nasıl bir kıyak yapsam?" diye düşünüp dururken büyük bütçeli kıyaklar yapamayacağımı fark ettim. Çünkü büyük bir bütçem yok. :) Peki, tamam bende ufak şeylerden başlarım. Zaten kıyağın büyüğü küçüğü olmaz demişler, pardon dememişler ben uydurdum. Atıyorum iki simit ücreti ödeyip birini almak, birine kitap- poster hediye etmek, biletmatik üzerine beş liraya iliştirilmiş FMK kartı bırakmak (Özellikle İstanbul'da bundan çok dua alabilirsiniz). Örnekleri yaratıcılığınıza göre arttırabilirsiniz.
Ben kıyak hareketimin ilkini gerçekleştirdim o yüzden oldukça mutluyum.Tanımadığın bir insanı gülümsettiğini düşünmek dünyanın en güzel duygusu olsa gerek!

Sizlerinde bu kıyak harekete katılması dileğiyle, kartlarınızı www.fikiratölyesi.com adresinden temiz edebilirsiniz.

Not: Tunç Kılınç'ın yazdığı 'Sıfır' kitabının kapağında size rengi tasarımı oldukça hoş duran bir kart hediye geliyor zaten. Ben henüz kitabı okumadım. En kısa sürede alıp okumayı düşünüyorum.:)

0 yorum:

Yorum Gönder