Evim, İstanbul

21 Ocak 2015 Çarşamba

Aylardır İstanbul'dan uzaktaydım. Üniversiteyi şehir dışında okumak zor tabii, hele ki İstanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız uzaklaşmak hayli güçleşiyor.
Vizeler bitiyor, final dönemi geçiyor ve hiç beklemeden İstanbul'a geliyorum! Buram buram mavi kokan şehir,İstanbul. Güzelim mavisinin yok edilmek için çabalandığı, sokaklarının delik deşik edildiği, içindeyken yorulduğun, dışındayken özlemiyle tutuştuğun şehir. Evim, İstanbul.

Uzun bir aradan sonra evime kavuşuyorum. İstanbul'dayım, ailemin yanındayım, üç bıcırık kardeşim var ve birbirimizi deli gibi özlemişiz! Birlikte film izliyoruz, ders çalışıyoruz, oyun oynuyoruz,konuşuyoruz sonraysa laptopu kapan kazanıyor. Tabii ben abla olduğum için sıramı sürekli onlara veriyorum ve onların okula gitmek için uyuduğu bu saatleri değerlendiriyorum. :) Yazmak için, okumak için, bakınmak için, bir şeyler izlemek için. Gerçi bir süre sonra günün rehaveti üstüme çöküyor, gözlerim kapanıyor ama olsun! Bende kendime internetten bir pay çıkarabiliyorum, öyle değil mi?

Aklımda o kadar çok şey var ki! Bahar Dönemi başlayana kadar kardeşlerimle süper zaman geçireceğim diyorum kendime, sonra aylardır görmediğim o kadar çok arkadaşım var ki, hepsini de ayrı ayrı özlediğim. Kimisiyle alışverişe çıkmayı seviyorum, kimisiyle oturup saatlerce sohbet etmeyi, kimisiyle boş konuşsakta sıkılmıyoruz çünkü birbirimizi o kadar iyi tanıyoruz ki. Kimisiyle de geçmişe gidiyoruz. Geçmiş dediysem öyle çok uzağa değil canım, zaten o kadar çok yaşamışlığım yok! :) Dört yıl öncesine, liseye gidebiliyoruz en fazla.
Neyse ben sömestr döneminde yapacaklar listeme devam edeyim en iyisi, konudan konuya geçmeye pek bayılırım, şunu bitireyim önce. Kitap okumak istiyorum en az 5 tane! Önümde yaklaşık bir ay var ve kendime hedef koydum. Okuyacağım! Hazır İstanbul'dayken, Devlet Tiyatrosu evime yarım saat mesafedeyken (Cevahir AVM içerisindeki)en az 5 tanede oyun izleyeyim diyorum. Kardeşlerimi de götüreyim, çocuk oyunlarına tabii.
Yazayım; blogum için, kendim için, geleceğim için, rahatlamak için, sırf yazmış olmak için bile olsa yazayım istiyorum. Yazdıkça rahatlıyorum, seviyorum insanlarla düşüncelerimi paylaşmayı. Bir tek günlük tutmaya ısınamadım, çok istediğim halde. Ama deneyeceğim tekrar, günlük tutmaya başlayacağım bir de.

Fotoğraf çekmek istiyorum, hazır cennet İstanbul'dayım. Atatürk Arboretumu, Otağtepe, Rumeli Hisarı, Eyüpsultan, Kız Kulesi,Taksim... Çok yer var gitmek istediğim, yetişebildiğim kadarına gideceğim.

En az üç tane haber yapmak istiyorum, en sevdiğim olan; söyleşi. Güzel isimler var aklımda, bakalım.Şansımı deneyeceğim. Elim boş dönmek istemiyorum okula! Ayrıca blogum için, siz okuyucularım için( eğer ben şizofren değilsem ve siz, gerçekten varsanız!) güzel sürprizlerim de olabilir. Beklemede kalın, olur mu?

Bir de yapacaklarım için liste tutacağım artık, üstelik günlük listeler hazırlayacağım. Biraz unutkan olmamdan kaynaklanıyor bu düşüncemde. Aklıma güzel fikirler geliyor mesela, 'tamam' diyorum ' bu süper olur', sonra puff uçup gidiyor. Liste şart.

İşte böyle, bu tatil fırsatını hızlandırmak istiyorum. Bazılarına göre, ' Bunları yaparsan yorulursun, dinlenemezsin' oluyor ama, olacaksa da yorulayım ayol! 

İlk listemi sizlerle paylaştım böylece. Tatil sonu ise yaptıklarımı paylaşacağım. Kendime güveniyorum, evet başaracağım, yorulacağım! 

0 yorum:

Yorum Gönder